Кошик
1146 відгуків
TST
+380 (63) 733-70-73Менеджер з продажу
+380 (50) 733-70-73Менеджер з продажу
Додати відгук
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Весь асортимент нашого магазину є оригінальним та якісним продуктом, на який поширюється гарантія залежно від гарантійного терміну виробника від 14 днів до 12 місяців. Гарантія діє лише за умови дотримання всіх пунктів, зазначених у законодавстві України "Про захист прав споживачів" наступних пунктів: 1. Повна комплектація виробу та збереження упаковки. 2. Товарний вид виробу (без слідів експлуатації та пошкоджень) 3. Надання гарантійного талону та чека виданого при покупці. Категорії товару, що підлягають поверненню у строк не більше 14 календарних днів: - дротові навушники/товари для дому та офісу/кабелі USB, хаби, перехідники, подовжувачі/мобільні та автомобільні зарядні пристрої/стилуси/настільні лампи,ліхтарі,USB- та LED-лампи/відділ комп'ютерна периферія за винятком розділу "ігрові поверхні"/ моноподи/кільцеві лампи/АЗУ,FM-модулятори,автомобільні тримачі,аксесуари для авто/геймпади,мікрофони/акумулятори. Товари, на які діє гарантія 3 місяці з дня покупки (дати на гарнтійному талоні): -дитячі товари/портативні колонки/багатофункціональне радіо/геймпади/кільцеві лампи. Товари, на які діє гарантія 6 місяців: - розумний годинник/Бездротові навушники/Powerbank. Категорії товарів, на які діє гарантія 12 місяців: - смартфони та мобільні телефони/вся продукція від виробника Proove, враховуючи вищезазначені категорії товарів/портативні зарядні станції/акумулятори від виробника Yoki. Товари, які не підлягають поверненню: -чохли для телефонів, планшетів та ноутбуків, чохли для Airpods та інші товари з категорії "чохли", що були в експлуатації. До повернення підлягають чохли у разі, якщо клієнта не влаштував колір товару чи виявив дефект під час огляду товару на відділенні під час отримання. ВАЖЛИВО! Менеджер перед відправкою уточнює у клієнта яку саме модель пристрою потрібен чохол. Якщо клієнт помилився і вибрав чохол не на ту модель, ми повертаємо суму з відрахуванням вартості зворотної доставки. Наприклад: чохол коштує 300 грн, доставка – 70 грн. Повертаємо різницю – 230 грн. При поверненні за гарантією ми оплачуємо доставку згідно з тарифами пошти. Як відбувається повернення за гарантією: - звернутись можна за адресою м. Одеса вул. Європейська 85, салон зв'язку "Vodafone" або надіслати новою поштою. Ми надсилаємо товар до сервісного центру. За висновком повертаємо кошти (протягом 2-х днів) або змінюємо товар. Якщо поломка з вини клієнта товар поверненню не підлягає.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner